Welcome to the PoonTang Clan.
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 20
  1. #1

    Lightbulb |PTC|spray's for you :)

    ok here r sume for you all to yoos thay r moded from internet piks not my work i just addid the ptc bit









    Last edited by mr blank; 04-27-2012 at 04:38 PM.

  2. #2
    WOW! GREAT JOB!! the GUNS, the LOGOS the...wait...WAIT WTF??!!!! those CANT be for PTC!!!!.............where are all the boobies??!! XD XD XD
    j/kj/k, good job blank ^^

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Wooster Ohio
    Posts
    390
    Those are sweet! I dont know if I can break down and switch sprays though, my spray is kinda part of me haha!
    irish

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    137
    Poon stands for puss right?! All I see is Dick Tang clan... more poon needed :P

    Sweet sprays though.

  5. #5
    Quote Originally Posted by mr blank View Post
    ok here r sume for you all to yoos thay r moded from internet piks not my work i just addid the ptc bit
    This is the best one IMO

  6. #6
    Here are some sprays for everyone to use.
    i like the one i have, but here are others ive "doctor'd" up a bit. there chicks with guns, ill do otehr themes laterz ( bunneez for blank, candy for candy...ninjas mayhaps?!!)
    ENJOY!
    [img][/img]
    [img][/img]
    [img][/img]
    [img][/img]

  7. #7
    PTC Member
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Washington
    Posts
    718
    Thanks to bunny for saving this thread!!! LOL

    I agree with Diehr though

  8. #8
    PTC Member
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    LA, California
    Posts
    260
    uh... I think theres some spelling errors in the last one...


    "PTC is comeing for you.."

  9. #9
    Banned
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Turlock, California
    Posts
    131
    Quote Originally Posted by bunnypotomus View Post
    Here are some sprays for everyone to use.
    i like the one i have, but here are others ive "doctor'd" up a bit. there chicks with guns, ill do otehr themes laterz ( bunneez for blank, candy for candy...ninjas mayhaps?!!)
    ENJOY!
    [img][/img]
    [img][/img]
    [img][/img]
    [img][/img]
    I hope that girl with the gun in her pants didn't load that gun up or put on safety if it is loaded lol.

  10. #10
    yes Spirit ther mite be some spelling errors its a dislexik thing

 

 
Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •